Sales: +357 22 41 00 00

Τα βασικά υποσυστήματα της εφαρμογής είναι:

Personnel System

Διαχειρίζεται όλα τα προσωπικά στοιχεία των υπαλλήλων μιας εταιρείας όπως: άδειες διακοπών και άδειες ασθενείας, ιστορικό εκπαίδευσης, μισθούς, μπόνους κλπ. Επίσης, δίνει τη δυνατότητα να παράγονται ποικίλες αναφορές σε σχέση με τα παραπάνω.

Time & Attendance

Καταγράφει την ώρα εισόδου και εξόδου των υπαλλήλων και παρέχει πολλές εκθέσεις σχετικές με τα ωράρια, υπερωρίες κλπ. Επίσης, παρέχει σύνδεση με διάφορα προγράμματα μισθοδοσίας της αγοράς. Η καταχώρηση της ώρας μπορεί να γίνει με πληκτρολόγηση κωδικού, με χρήση κάρτας εισόδου, ή με αναγνώστη δακτυλικών αποτυπωμάτων.

Call Manager

Το σύστημα συνδέεται με το τηλεφωνικό σύστημα της εταιρείας. Εύχρηστο σύστημα εισερχομένων και εξερχόμενων τηλεφωνημάτων με ικανότητα πολλαπλών εκθέσεων. Παρέχει εκθέσεις με πολλαπλές παραμέτρους, όπως αριθμό τηλεφωνημάτων και συνολική διάρκεια τηλεφωνημάτων, ανά υπάλληλο, ανά τμήμα, ανά πελάτη ή ανά εσωτερικό αριθμό.

Managing Employee Tasks / Customer Request

Διαχειρίζεται αναθέσεις εργασιών στο προσωπικό (εσωτερικής ή εξωτερικής προέλευσης), με καθορισμό προτεραιότητας, ημερομηνία λήξης και διεκπεραίωσης. Παρέχει επίσης πολλαπλές αναφορές με πολλαπλές παραμέτρους.

Debtors Collecting System

Διαχείριση των οφειλετών μιας εταιρείας, παρακολούθηση των οφειλών και των εισπράξεων και διατήρηση λεπτομερούς ιστορικού των επαφών που έχουν γίνει με τους πελάτες μέσο του υποσυστήματος ομαδικής ενημέρωσης (Bulk Communication), που παρέχει τη δυνατότητα πολλαπλής επικοινωνίας με τους χρεώστες μέσο φαξ, γραπτών μηνυμάτων (SMS), ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ή/και επιστολής.

Managing Prospected Customers

Καταχωρεί όλες τις πληροφορίες για τους υποψήφιους πελάτες όπως, πλήρες στοιχεία της εταιρείας τους, προϊόντα/υπηρεσίες που ενδιαφέρονται, όλες τις προσφορές που τους έχουν γίνει. Ενημερωτικός έλεγχος για το κάθε στάδιο που βρίσκεται ο υποψήφιος πελάτης π.χ ( περιμένει προσφορά / περιμένει παρουσίαση / περιμένει διευκρινήσεις κλπ ).Το λογισμικό έχει τη δυνατότητα καταχώρησης και ενημέρωσης ημερομηνίας μελλοντικών συναντήσεων ή επικοινωνίας. Παράλληλα μπορείτε να παρακολουθείτε όλες τις διαδικασίες των εφαρμογών του πελάτη σας. Σε συνεργασία με το υποσύστημα ομαδικής ενημέρωσης (Bulk Communication), παρέχεται η δυνατότητα πολλαπλής επικοινωνίας με τους πελάτες μέσο φαξ, γραπτών μηνυμάτων (SMS), ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ή/και επιστολής.

(Process Implementation Plan) Οθόνη για παρακολούθηση όλων των διαδικασιών που ακολουθούνται για παράδοση / εγκατάσταση των προϊόντων ή και υπηρεσιών στον πελάτη μετά την αποδοχή της προσφοράς με τη δυνατότητα παραμετροποίησης αναλόγως των αναγκών και διαδικασιών της κάθε επιχείρησης.

Help Desk/Ticketing

Τα εισερχόμενα τηλεφωνήματα καταγράφονται στο σύστημα και ανατίθενται σε τμήμα ή υπάλληλο για περαιτέρω χειρισμό. Ο υπάλληλος, με σειρά προτεραιότητας , απαντά και χειρίζεται τα τηλεφωνήματα. Ολοκληρώνοντας την κλήση, ο υπάλληλος μπορεί να καταχωρήσει στο σύστημα σχόλια. Το σύστημα μπορεί να εκδώσει αναφορές όπως, μεταξύ άλλων, ιστορικό με όλα τα τηλεφωνήματα από τον πελάτη, με τη διάρκεια χρόνου από την ώρα καταχώρησης έως την ώρα απάντησης των τηλεφωνημάτων.

Services

Επιτρέπει την καταχώρηση επισκέψεων για υπηρεσίες με πλήρη περιγραφή της επίσκεψης και υπηρεσίας, με χρονοδιάγραμμα παραλαβής και ολοκλήρωσης, με αναφορά για τα κόστη υπηρεσιών, ως επίσης και πλήρες ιστορικό.

Return Merchandize Authorization (RMA)

Παρέχει ολοκληρωμένη αναφορά του προβλήματος, χρονοδιάγραμμα επιδιόρθωσης, παράδοσης, αναφορά για τα κόστη υπηρεσιών επιδιόρθωσης και ανταλλακτικών, ως επίσης και πλήρες ιστορικό. Παρέχει γρήγορη ανεύρεση προϊόντος με αύξων αριθμό (serial number) και γραμμικό κώδικα (barcode).

Managing Maintenance Agreements

Ελέγχει όλα τα συμβόλαια συντήρησης που γίνονται μετά την πώληση και δίνεται ενημέρωση για όλα όσα έχουν λήξει. Αποστέλλει αυτόματη προσφορά τιμολογίου στους πελάτες.

Bulk Communication

Παρέχει τη δυνατότητα πολλαπλής επικοινωνίας με τους πελάτες, προμηθευτές και προσδοκώμενους πελάτες μέσο φαξ, γραπτών μηνυμάτων (SMS), ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ή/και επιστολής.

 

pdf files.